Subject: RE: Aindu küla ja Jämejala tee vahelise ala jalgratta- ja jalgtee põhiprojekti koostamise nõuded
From: "Ivo Vallas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Feb 2024 09:22:33 +0200

Tere,

Täname teie poolse vastuskirja esitamise eest, palume kirjas viidatud 
projekteerimistingimuste avalik menetlus läbi viia, kuna projekteerijal 
puudub pädevus haldusaktide menetluseks.

Manuses:

*	7.1-2241244-2 20.02.2024 Valjaminev kiri.asice

Lugupidamisega

Ivo Vallas

Projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, 10917 Tallinn

Mob. +372 518 7116

 <https://www.reaalprojekt.ee/> https://www.reaalprojekt.ee/

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 20. veebruar 2024 15:35
To: Ivo Vallas <[email-masked]>
Subject: Aindu küla ja Jämejala tee vahelise ala jalgratta- ja jalgtee 
põhiprojekti koostamise nõuded

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Aindu küla ja Jämejala tee vahelise ala jalgratta- ja jalgtee 
põhiprojekti koostamise nõuded

Registreerimise kuupäev: 20.02.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/1244-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee